08:08

Depresyondayım



''Hemen hergün hayıflanıyorum kendime,neden az sevdim,neden az yaşadım,neden az hissettim diye...

Hergün suçluyorum kendimi,gitmediğim,görmediğim yerler için...

Öyle bir yaşa geldim ki neye dokunsam,sonsuz bir gözyaşı,neye dokunsam sonsuz birikmiş yaşama özlemi...

Hep geç kalınmış,hep eksik yaşanmış...Neye dokunsam hep ilk kez yaşanmış...Ve tekrarı yoksa yaşadıklarımızın,hata mı,yaptığımız hatalar...

Dünyaya dokunmaya çalışdıkça,kendi boşluğunda,kendi sorunları içinde boğulan mağrur ve kırılgan bir şiir gibiyiz...

Çocukluğumda,sayfalarımız çılgın ve cesur rüzgarların çevirdği kitaplardan çok etkilendim ben...

Hayat üstüme öyle geliyor ki,yıllardır hayal bile kuramıyorum...

Öyle bir yaşa geldim ki neye dokunsam,sonsuz bir gözyaşı,neye dokunsam,hep geç kalınmış,hep eksik yaşanmış...Ve başka bir tekrarı yok...Yaptıklarımız hata olabilir,bunu kabul edebiliriz ama bunca bilinmezliğin ortasında yinede direnip duruyoruz...''

Cezmi Ersöz insan ruhunun derinliklerine inen bir yazar onun okuru olmakla gurur duyuyorum.Cezmi Ersöz yazdıklarıyla benim hislerime de aracılık etmiş oluyor...

0 beyaz: